KNO: Yapay Zeka Destekli Konuşma Asistanı
KNO, yazılım ürünleri için yapay zeka destekli bir konuşma asistanıdır. Kullanıcıların ürün yolculuklarında rehberlik etmek amacıyla tasarlanmıştır. Slack üzerinde kullanılabilen bir asistan sunarken, düşük kodlu bir yardım widget'ı da sağlar. KNO, OpenAI'nin GPT-3 modeline dayanan 800 GB bilgi ile eğitilmiştir ve kullanıcılar belirli kaynaklardan gelen bilgileri önceliklendirebilirler. Ayrıca, kullanıcıların sorduğu soruları güvenli bir şekilde saklayarak gizliliklerini korur.
KNO, kullanıcıların sorularını kolayca sormasına olanak tanıyan bir in-product rehber ve şirket içi dokümantasyon arama özelliği ile birlikte gelir. Üç adımda Slack'e kurulabilen bu araç, aylık %50 kullanıcı büyümesi ve %86 üzerinde geri dönüş oranı ile dikkat çekmektedir. Kullanıcıların belirli konularda eğitim almasına da imkan tanıyan KNO, test edilebilirliği ile kullanıcılar tarafından olumlu geri dönüşler almıştır.